• Informacje dotyczące HAL

    kolkaZ-33Czuwaj,

    10 lipca (piątek) spotykamy się przed budynkiem dworca PKP o 5:30 RANO, wówczas sprawdzona zostanie lista obecności, prosimy więc o przybycie o wyznaczonej godzinie. Informacje o powrocie już niedługo!

     

    Pakujemy się w duże plecaki turystyczne (żadnych toreb, żadnych walizek i żadnych zbędnych pakunków trzymanych luźno w rękach).

    Każdy powinien mieć W KIESZENI ważną legitymację szkolną (zgodnie z rozporządzeniem na odwrocie legitymacji musi widnieć również numer pesel dziecka wraz z pieczątką szkoły). Legitymacje zostaną zebrane podczas zbiórki na dworcu.

     

    Przejazd odbywa się pociągiem oraz autokarem w dalszej części trasy. Leki przeciw chorobie lokomocyjnej dzieci powinny posiadać we własnym zakresie.

     

    Prosimy o spakowanie dzieciom prowiantu na drogę: butelka wody/soku, kanapka, batonik (prosimy unikać rzeczy, które mogą ulec uszkodzeniu i zabrudzić bagaż).

     

    Lista rzeczy:

    - mały plecak na wędrówki

    - śpiwór

    - mundur (koszula, pas, czarny beret)

    - ciemne buty za kostkę (trekkingowe/wojskowe)

    - trampki/adidasy

    - klapki na plażę i pod prysznic

    - bielizna (skarpetki/majtki)

    - strój kąpielowy

    - strój sportowy

    - pidżama do spania

    - spodnie moro (wzór 93)

    - inne długie spodnie

    - krótkie spodenki

    - kurtka przeciwdeszczowa

    - bluza moro wz93/czarna bluza/czarny polar

    - koszulki z długim i krótkim rękawkiem

    - czapka/kapelusz/chustka na głowę

    - menażka + sztućce + kubek

    - duży ręcznik do kąpieli i na plażę

    - mały ręcznik

    - woreczek proszku do prania

    - kosmetyczka z przyborami toaletowymi

    - zeszyt + długopis + ołówek

    - latarka z bateriami

     

    Można wziąć drobne pieniążki, które mogą się przydać podczas planowanej wycieczki.

     

    Prosimy o pakowanie rozsądnej ilości rzeczy – w połowie obozu odbędzie się wspólne pranie.

    Prosimy również o niedawanie dzieciom wartościowych przedmiotów (telefonów/tabletów/biżuterii). Kadra wyjazdu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zgubione. Uczestnicy obozu nie będą mieli dostępu do prądu. Kontakt z dziećmi poprzez kadrę wychowawczą.

     

    45 BDH Cado:

    - pwd. Paulina Borowik – 694 552 929

    - Adam Gwoździej – 533 991 006

    - Justyna Makowska – 504 735 766

    1 CHDH Solum:

    - Weronika Miastkowska – 692 081 596

    - Piotr Zembrowski – 534 387 865